Environmentalist

Environmentalist


زباله

معاون خدمات شهري شهرداري تهران از بهره‌برداري پروژه هاضم زباله‌هاي شهر تهران در هفته آينده خبر داد.

به گزارش خبرگزاري فارس، پس از پايان يازدهمين نمايشگاه بين المللي گل و گياه تهران، شش نمايشگاه و فروشگاه گل و گياه در تهران به مدت 5 روز در بوستان هاي پايتخت برپا مي شود. اين خبر را معاون خدمات شهري شهرداري تهران داد و گفت: نمايشگاه ها و فروشگاه هاي گل و گياه در بوستان هاي بزرگ شمال، جنوب، غرب، شرق و مرکز تهران برپا مي شوند تا توليدکنندگان داخلي گل و گياه به عرضه توليدات خود در اين بوستان ها بپردازند.

مجتبي عبدالهي روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به استقبال گسترده شهروندان تهراني از يازدهمين نمايشگاه بين المللي گل و گياه تهران اظهارکرد: در روزهايي که از برگزاري نمايشگاه گل و گياه تهران گذشته است، شاهد استقبال شهروندان تهراني از اين نمايشگاه بوديم که قطعا در دو روز پاياني، اين حضور با استقبال گسترده تري نيز همراه خواهد شد.

وي تاکيد کرد: توسعه فضاي سبز بزرگراه امام علي (ع) همزمان با اجراي مراحل ساخت بزرگراه انجام شده و همزمان با بهره برداري از اين بزرگراه در سوم خرداد ماه امسال، فضاي سبز بزرگراهي اين شريان ترافيکي نيز مورد بهره برداري قرار مي گيرد.

معاون خدمات شهري شهرداري تهران با بيان اينکه بزرگراه امام علي(ع) آخرين مراحل احداث خود را طي مي کند، گفت: بازديدهاي متناوب شهردار تهران از اين پروژه و تاکيد بر سرعت و کيفيت مناسب در اجراي آن، سبب شده تا بزرگراه امام علي(ع) به يکي از طرح هاي ماندگار مديريت شهري تبديل شود.

عبدالهي همچنين از بهره برداري پروژه هاضم زباله هاي شهر تهران در هفته آينده خبر داد و تاکيد کرد: در اين پروژه نخستين خط توليد برق از زباله هاي تهران در منطقه چهار مورد بهره برداري قرار گرفته و از پسماندهاي شهري، استفاده بهينه تري خواهد شد.

به گفته وي با بهره برداري از پروژه هاضم زباله هاي شهري، تحولي بزرگ در مديريت پسماندهاي شهر تهران اتفاق افتاده و فرصتي تازه براي بهره وري از زباله هاي شهر تهران فراهم مي شود.

منبع:http://www.iren.ir/Nsite/FullStory/?Id=8086


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: mannane ׀ تاریخ: سه شنبه 24 ارديبهشت 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mannane.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com