Environmentalist

Environmentalist


زیست بوم: اولين مسجد هماهنگ با محيط زيست اروپا به‌زودی در ايالت «كمبريج» انگلستان ساخته می‌شود. به گزارش  زیست بوم و به نقل از خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) به نقل از پايگاه اطلاع‌رسانی« trouvetamosquee»، ايالت كمبريج انگلستان شاهد ساخت اولين مسجد هماهنگ با محيط زيست(اكولوژيك) اروپا در خود خواهد بود. طرح ساخت ...
تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت, ۱۳۹۲

250px-Sarajevo_Ferhad-begova-Mosque02 زیست بوم: اولین مسجد هماهنگ با محیط زیست اروپا به‌زودی در ایالت «کمبریج» انگلستان ساخته می‌شود.

 

 

به گزارش  زیست بوم و به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی« trouvetamosquee»، ایالت کمبریج انگلستان شاهد ساخت اولین مسجد هماهنگ با محیط زیست(اکولوژیک) اروپا در خود خواهد بود.

 

 

طرح ساخت مسجد ایالت کمبریج که ۲۰ میلیون یورو برای آن پیش‌بینی شده است، با در خواست جمعیت مسلمان منطقه نهایتا در اوت ۲۰۱۲ به تصویب رسید.

 

 

مسجد کمبریج که ظرفیت ۱۰۰۰ نمازگزار را در خود خواهد داشت، علاوه بر شبستان اصلی شامل کتابخانه، کلاس‌های درس، سالن اجتماعات و یک باغ عمومی بزرگ نیز می‌شود.

 

 

تصفیه هوا و نوررسانی به طور طبیعی، راه‌اندازی چرخه آب، استفاده از پمپ‌های گرمایی از ویژگی‌های خاص اولین مسجد هماهنگ با محیط زیست در اروپا به شمار می‌روند.

 

 

قرار است سقف مسجد هم از نوعی چوب ساخته ‌شود و یک فضای مجزا هم برای آشیانه دادن به پرندگان محلی در نظر گرفته شود که خود از دیگر ویژگی‌های زیست محیطی این مسجد خواهد بود.



* مطالب و دیدگاههای درج شده در سایت نظر شخصی نویسنده آن بوده و لزوماً دیدگاه مسئولین زیست بوم نمی‌باشد. منبع: http://zistboom.com/13588/



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: mannane ׀ تاریخ: سه شنبه 24 ارديبهشت 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mannane.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com